Back in CPH - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Birgit Meijer - WaarBenJij.nu Back in CPH - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Birgit Meijer - WaarBenJij.nu

Back in CPH

Door:

Blijf op de hoogte en volg Birgit

08 April 2010 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo trouwe lezers,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven, maar ik heb dan ook een weekje back home in the netherlands doorgebracht! Afgelopen weekend ben ik weer terug gekomen, en ik zit alweer helemaal in mijn deense ritme van colleges, koken, schoonmaken, wassen en uitgaan natuurlijk! Ik heb deze week nog niet heel veel bijzonders gedaan, alhoewel we gisteren uit zijn geweest. Ik ben samen met jens en walandi en steffi naar culture box geweest! Een hele leuke tent die op woensdagavond studentnight heeft, wat inhoud dat de drank dus (relatief) goedkoop is! Ik heb eerst gezellig met walandi gekookt en gegeten! Een heerlijke maaltijd van pasta, met als toetje aarbeien en baileys! Woehoe super combi! Daarna hebben we met een hele groep mensen ingedronken in PH ( een van de residences) en toen zijn we richting de stad gegaan ( ondertussen was het half 1!) Eenmaal daar aangekomen bleek het echt een hele leuke tent te zijn en de dj en de muziek waren ook top ( wat niet vaak voor komt in deense clubs!) Ondanks dat het heel gezellig was werd ik toch wel moe en zag dat het al half 4 was! Dus toen zijn we maar richting huis gegaan aangezien ik vandaag college had van half 12 tot half 3! Vannochtend ging de wekker en ben ik heldhaftig met mijn brake hoofdje richting college gelopen, daar eenmaal aangekomen : VERASSING, geen college! .................................................. wat ik toen dacht beeld ik maar uit met deze stipjes ;)

Dus ik met mijn goede gedrag weer terug naar huis gelopen, en nu ben ik dus uit frustratie dit voorval met jullie aan het delen! Maar echte student als ik ben, ga ik nu mijn spullen bij elkaar zoeken en samen met walandi naar de universiteit om wat te studeren! BIRGIT, NEE ECHT? ja echt waar! Dus ja mensen, ik feest hier misschien veel, maar ik studeer ook! Student overdag, feestbeest s'nachts ;)

Dat was mijn update weer voor zover!


Liefs uit sunny CPH!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Birgit

Actief sinds 23 Dec. 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

22 Januari 2010 - 22 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: