Louisiana met Walandi & Jens - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Birgit Meijer - WaarBenJij.nu Louisiana met Walandi & Jens - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Birgit Meijer - WaarBenJij.nu

Louisiana met Walandi & Jens

Door: Birgit

Blijf op de hoogte en volg Birgit

10 April 2010 | Denemarken, Kopenhagen

Hey Hey!

Vandaag heb ik een super leuke dag gehad! Vannochtend heb ik om 11 uur gezellig met jens en walandi ontbeten, en daarna zijn we met de auto ( van jens) naar louisiana gereden. Het was zulk goed weer vandaag, dus onderweg zijn we gestopt bij een stukje strand en hebben we allemaal leuke foto's gemaakt. In Louisiana zijn we naar het museum geweest, wat heel gaaf en apart was. Hier heb ik natuurlijk ook weer tonnen met foto's gemaakt! Op de terugweg hebben we in Helsingor iets gegeten en onderweg nog een paar extra stops waar we leuke foto's hebben gemaakt! Al met al was vandaag echt een super geslaagde dag! Helaas kan ik maar 10 foto's uploaden hier op waarbenjij.nu, dus die moeten maar bezichtigd worden als ik terug ben in Nederland!


Liefs uit CPH

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Birgit

Actief sinds 23 Dec. 2009
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 18734

Voorgaande reizen:

22 Januari 2010 - 22 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: