Geslaagd voor het tentamen argumentatie analyse - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Birgit Meijer - WaarBenJij.nu Geslaagd voor het tentamen argumentatie analyse - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Birgit Meijer - WaarBenJij.nu

Geslaagd voor het tentamen argumentatie analyse

Door: Birgit

Blijf op de hoogte en volg Birgit

14 April 2010 | Denemarken, Kopenhagen

YYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb mijn nederlandse tentamen argumentatie analyse gehaald! Na alle moeite die het heeft gekost heb ik een dikke vette 7.5 voor het tentamen gehaald! Joepie!! Is het alles toch waard geweest! Verder is het hier vandaag heel mooi weer en ben ik lekker wezen shoppen en boodschappen wezen doen! Om mezelf te traketeren omdat ik het tentamen heb gehaald, heb ik hele gafe schoenen gekocht dus nu ben ik helemaal happy en kan mijn dag niet meer stuk!

More updates to come....


Xoxo

  • 19 April 2010 - 18:01

    Jaheswiff:

    hallo birgit,

    daar zijn we dan weer een keer, ha ha, heb gewoon gewacht op je cijfer, SUPER wat zul je blij zijn, zo zie je maar
    de aanhouder wint.
    heel almelo en nijverdal blij hoor.
    verder gelezen wat er zoal gebeurd is, zoals je zelf al schrijft overdag student - 's avonds feestbeest.
    nu die combinatie lukt toch goed of niet????
    lees ook nog 94 dagen, ik vind dat het nu al een beetje aftellen wordt hoor, de tijd vliegt voor jou net zo snel als voor ons, en lekker in een zomermaand terugkomen, hopelijk wordt het een mooie zomer.
    jammer van de vakantie - maar-- en zijn nog genoeg leuke dingen te doen als je vakantie hebt, dat zal vast wel lukken.
    wij hebben pas de eerste drie weken van augustus en gaan denk ik ook niet weg, maar wij vermaken ons altijd opperbest, en bedenken van alles.
    niet op de klok kijken, dan heb je al lekker vakantie.
    ook fijn dat je daar een zakcentje bij kunt verdienen, en dan straks misschien in de kledingzaak in almelo, ik duim voor jou.
    wel verder is hier weinig nieuws, je mams nog gesproken vanmorgen gaat aardig goed met de rug, wel pijn natuurlijk maar alles kalm aan doen, afwachten wat er allemaal uit de laatste onderzoeken komt.
    wat er ook moet gebeuren als het maar goed komt.
    zaterdag weer bij omi geweest, alles zelfde, ze wordt nu ECHT oud, wel heb je zelf wel gezien, we hopen dat ze gauw een plekje krijgt in Hoog Schuilenburg.
    de rest van de familie maakt het goed, iedereen druk druk, dus wat willen we nog meer.
    ik wens je nog veel plezier daar en studeerse, tot de volgende keer, swiff ligt te snurken en stuurt je vele pootjes in Denemarken.
    groeten van ons, liefs
    herma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Birgit

Actief sinds 23 Dec. 2009
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

22 Januari 2010 - 22 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: