Super tolles wochenende! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Birgit Meijer - WaarBenJij.nu Super tolles wochenende! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Birgit Meijer - WaarBenJij.nu

Super tolles wochenende!

Door: Birgit

Blijf op de hoogte en volg Birgit

26 April 2010 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo leute!
Wir gehts den allen? whaha, ik heb een super leuk weekend gehad met 4 hele leuke duitse vrienden! Walandi en jens hadden hun vriendin Ella over, waarme ik in 1 weekend al dikke vriendinnen ben geworden! Vrijdagavond zijn we met z'n allen uitgeweest, aangezien er een optreden van Benny Benassi was! Helaas, eenmaal daar aangekomen bleek dat benny niet kon komen door de aswolken uit ijsland@ Trotzdem hebben we toch een super leuke avond gehad! Zaterdag hebben we allemaal een beetje gechilled en uitgebrakt om zondag weer fris en fruitig de stad te gaan verkennen! We zijn bij de Carslberg Gylepthoteke geweest, een heel mooi en gaaf museum en hebben daarna ook nog de zwarte diamant gezien, dat is de bibliotheek die helemaal bestaat uit zwart glas! SUper leuk om te zien, en we hebben er de hele dag goed weer bij gehad. S'avonds hebben we nog lekker samen gekookt en gechilled bij walandi! Helaas moest ik toen alweer afscheid nemen van Ella, maar we hebben afgesproken dat ik cker een keertje een weekend kom feesten in Frankfurt!
Vandaag heb ik de hele dag in de bibliotheek op de uni doorgebracht met mijn japanse groepje ( zeer anstrengend!) maar s'avonds zijn we gezellig met het hele huis bij een heel klein chinees restaurantje wezen eten! Super goed, lekker goedkoop en gezellig met z'n allen!

Nu zit ik propvol en ben moe dus ik ga mijn bedje opzoeken!
Zodra er weer spannende verhalen te vertellen zijn, kunnen jullie het hier weer lezen!


LIefs uit CPH

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Birgit

Actief sinds 23 Dec. 2009
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 18735

Voorgaande reizen:

22 Januari 2010 - 22 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: